"Uwaga"

Zdarza się, że narzekam..
Zdarza się, że płaczę..
Zdarza się, że sił już mi brak..
Zdarza się, że wszystko jest nie tak..
Zdarza się, że chciałabym mieć więcej czasu, pieniędzy, miłości..
Zdarza się, że jestem nieznośna..
Zdarza się, że chce wyjść z domu i nie wracać..
Zdarza się, że udaję, że nic nie widzę i nie słyszę..
Zdarza się, że nie wychodzę na spacer..
..
..
Wystarczy jedna chwila, myśl, kilka mądrych słów mądrego, chorego, małego chłopca i uświadamiam sobie jak wiele mam powodów do uśmiechu, szczęścia, spełnienia..
..
Jesteśmy zdrowi..
Kochamy się..
Mamy w lodówce kapustę z grochem, świeży chleb, dżem malinowy od mojej mamy i wino..
Mamy samochód, w miarę ciepłe mieszkanie;) i dużą kołdrę..
Mamy przyjaciół i znajomych..
Nowe buty i szaliki..
W kwietniu wyprawiamy podwójną imprezę urodzinową, będzie mnóstwo balonów i ognisko:)
Już wkrótce będzie wiosna, lato..
Może wkrótce Laura zacznie spać w nocy..
..
Jestem szczęśliwa !
Ps. Gdzie jest moja kawa?:):)

Komentarze

Popularne posty