Kaszka z truskawką

    Bardzo chciałabym pokazać kilka naszych porannych posiłków. Dziś jadłyśmy po raz pierwszy truskawki. Niestety nie świeże, ale za to z babcinego ogródka. Zdrowe, letnie, ale zamrożone;)



Kaszka z truskawkami:
  • pół szklanki kaszy jaglanej;
  • 350 ml wody;
  • kilka truskawek,
  • kropelka oleju lnianego;
  • pół łyżeczki brązowego cukru.
Kaszę jaglaną przelałam wrzątkiem, a następnie ugotowałam na sypko (ok. 15-20 min. gotowałam na wolnym ogniu, do pełnego wchłonięcia płynu). Dołożyłam ok. 6 truskawek, cukier i zmiksowałam blenderem. Kolor kaszki był bardzo mało truskawkowy, ale to były pierwsze truskawki w naszej diecie. Następnym razem zaszalejemy owocowo;)

Komentarze

  1. Świetny blog, gratuluję i ciesze się, że tutaj trafiłam:) na pewno będę tutaj zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty