Post gościnny czyli rozpoczynamy nowy cykl "Nie masz co na siebie włożyć;)?"

Miałam plan, ale na macierzyńskim trudno zrealizować wszystkie plany.
Brakuje mi przede wszystkim czasu, czasami chęci. Mam wybór: pójdę spać, albo napiszę coś na blogu, pozmywam naczynia, albo napiszę coś na blogu, przytulę męża, albo napiszę coś na blogu..;)
Dlatego wymyślam nowy cykl. Szybki, łatwy i do tego całkiem przyjemny.
Bo cóż może być milszego dla kobiety jak zakupy, ciuchy, torebki...
Ja od momentu zajścia w ciążę nie bardzo mam motywację do śledzenia najnowszych trendów i bycia szafiarką. Owszem kupuję od czasu do czasu t-shirty i wygodne baleriny, ale to tyle z moich egzotycznych stylizacji;)
Dlatego na moim osobistym blogu pojawi się ktoś nowy...
Moja własna siostra,
ukaże się oczom moich czytelników w swoim najlepszym wydaniu, w najoryginalniejszym outficie, z pełnym uśmiechem i w ogóle...








Siostra ma na sobie rzeczy z własnego butiku, wkrótce planowane jest otwarcie sklepu internetowego. Leśna sesja mojego autorstwa;)

Komentarze

  1. Chyba nie jesteście do siebie podobne ;) Twoja siostra szyje? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie szyje!I nie jest podobna;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty