Niedzielne śniadanie czyli owsiany koktajl z truskawkami

Jajecznica ze szczypiorkiem, bułka z masłem i herbata z cytryną to nasze standardowe, niedzielne śniadanie, ale zdarza się, że mamy silną potrzebę odmiany:) Tym razem nie zdecydowaliśmy się ani na jaglankę, ani na tradycyjną owsiankę, a na koktajl. Bardzo syty, zdrowy i pyszny.


Składniki: 
4 łyżki płatków owsianych,
1 szklanka truskawek,
pół szklanki mleka roślinnego (np. migdałowe przepis TUTAJ )
2 łyżki cukru trzcinowego lub syropu klonowego.

Niedzielne śniadanie, owsiany koktajl z truskawkami, płatki owsiane, koktajl z płatków owsianych, truskawki

Wykonanie:

Płatki owsiane zalałam wodą, przykryłam talerzykiem i po 10 min. dołożyłam truskawki, cukier i wlałam mleko. Zmiksowałam i podałam "na elegancko" w kieliszkach ;);)
Najlepiej smakuje na balkonie, tarasie lub w ogrodzie:)

Smacznego!! 

Komentarze

Popularne posty