Łosoś i ciasto francuskie - z cyklu "co dziś na obiad?"

To ciasto czekało na swoją kolej w lodówce jakieś dwa tygodnie. Do dzisiaj, kiedy to zainspirowana (wspomnianą już wcześniej) Anią Starmach, przygotowałam tartę z cukinią i pomidorami. Co prawda w oryginalnym przepisie był jeszcze bakłażan, ale kierownictwo Biedronki widocznie nie spodziewało się, że  będę potrzebować gruszki miłości i po prostu nie było jej na półce- cóż zrobić;( To mnie nie powstrzymało, a do zaplanowanej tarty przewidziałam łososia. Po powrocie męża zaczęłam działać, a moja mała kuchnia na moment stała się polem bitwy.


I po wszystkim...;)


Dla tych, którzy będą korzystać z przepisu:
http://www.tvnstyle.pl/aktualnosci,1865,n/pyszne-25-cukinia-i-baklazan-przepisy,98443.html
bardzo ważne jest szybkie obkładanie ciasta składnikami, ja niestety nie byłam wystarczająco zorganizowana i masło z ciasta wytopiło się. Tarta nie jest chrupiąca i tak jak widać na zdjęciu jest jakby nieupieczona. Na szczęście smakowało wybornie.
A jednak w naturze panuje równowaga : po wczorajszej przesolonej buraczkowej-dzisiaj sukces;)

Komentarze

Popularne posty