Gra w zielone..

Moje dziecko z pewnością ma doskonale rozwinięty zmysł smaku. Uwielbia smak mojego mleka, ale nie tylko, jak każde dziecko przepada za słodkim smakiem owoców, marchewki no i ciastek(ekologicznych oczywiście;)). Dzięki temu, że stosujemy metodę BLW Laura trenuje zmysł smaku, ale również wzroku i dotyku. Musi najpierw zauważyć pokarm na tacy, później chwycić go w dłoń, a na koniec trafić nim do buzi. Miałam poczucie zaniedbania zmysłu węchu, dlatego postanowiłam zorganizować zabawę z różnymi przyprawami, okres przedświąteczny sprzyjał mojemu projektowi, miałam w domu cynamon, goździki, pierniki, pomarańcze i inne. Podczas zakupów spożywczych pomyślałam, że świeże zioła też super się sprawdzą, dlatego w domu zawsze mam bazylie, tymianek albo zwykła natkę pietruszki.
Zachęcam do różnych zabaw "noskami".

Zmysł smaku zawsze zwycięża..

nowy smak bazylii-ciekawy i oryginalny;)

kocham ten smak i zapach;)

w mojej kuchni..

Komentarze

Popularne posty