DZIEŃ BABCI

    Piękne święto.
Babcia to bardzo ważna osoba w życiu każdego dziecka. Moje dzieciństwo było beztroskie i piękne przede wszystkim dzięki babci Frani.  Była powierniczką moich sekretów, stała za mną murem-bez względu na okoliczności, nauczyła mnie czytać i pisać( to bardzo praktyczna umiejętności-cały czas ją wykorzystuję:)). Myślę, że to ona mnie ukształtowała, podobno najważniejsze są pierwsze trzy lata życia, a my spędziłyśmy razem siedem. Pamiętam to dobrze kiedy odeszła..kupiłyśmy wszystkie książki i zeszyty...za kilka m-cy miałam rozpocząć swoją "przygodę" ze szkołą. Dziś ją wspominam..smutno mi..minęło już tyle lat..może patrzy na mnie i moją córkę z jakieś białej chmurki i pewnie życzy mi dużo siły, wytrwałości i cierpliwości;)
   Laura ma dwie babcie i prababcie. Nie jest z nimi na co dzień, bardzo żałujemy. Teraz są inne czasy, babcie często są aktywne zawodowo, albo mieszkają daleko, tak jak w naszym przypadku. Macierzyństwo bez babci jest trudne i wyczerpujące. Co ja bym dała za jeden wieczór w tygodniu...;)

CIESZYMY SIĘ, ŻE JESTEŚCIE!!
KOCHAMY WAS!!
BUZIAKI


Komentarze

Popularne posty