trudna sprawa..

Wybór imienia- nigdy bym nie przypuszczała ze okaże się to tak skomplikowane. Przez pierwsze miesiące ciąży temat imienia w ogóle mnie nie zajmował-ale wraz z rosnącym brzuchem czułam się coraz bardziej niezręcznie mówiąc "ono". Kilka razy przejrzałam internetowa bazę imion i nic. Wszystkie imiona które mi się podobały były niestety imionami dla chłopców hihi (to tak jak z perfumami-też wole męskie zapachy;))Nie chciałam imienia sprzed lat tj. Antonina, Franciszka itd. nie podobają mi się imiona bardzo współczesne. Moją ambicją był wybór imienia dość oryginalnego ale nie naznaczającego;)Po kilku próbach dogadania się w tej kwestii z mężem postanowiliśmy zorganizować losowanie...I tak, z zachowaniem wszelkich zasad komisyjności wybór padł  na LAURĘ.
Jeśli nic się nie zmieni przez najbliższe 7 tygodni to będe składać zamówienie na pluszowe literki- na tą chwilę wolę się wstrzymać;)
Bardzo podobaja mi sie takie:
zdjęcia pochodzą z blogu http://deco-withlove.blogspot.com/









Komentarze

Popularne posty