niepozorne lenistwo

"...
Nie śpię już, naprawdę!!
Nie wkładaj mi palca w oko, ja już nie śpię!!
A może pozwolisz mamusi poleżeć jeszcze chwilę?
No dobra, dobra, wstaję!
A może obejrzysz Peppę? Nie:(:( hmm szkoda!
No już przestań krzyczeć, wstaję!
Na pewno chcesz o tej godzinie bawić się w sklep? Co ja bym miała kupować o 7 rano? Banany?
Dobra, będziemy się bawić, pod warunkiem, że zjesz zaraz owsiankę z tym bananem, który teraz stanowi ofertę handlową;)
Nie zjesz owsianki?
To co będziesz jadła na śniadanie?
Bułkę?
Z czym?
Z cukrem?
Z ketchupem? o nie!!
A ile ten banan właściwie kosztuje? Dobrze, że jeszcze nie znasz się na kasie i cena jest w miarę przystępna. Tylko czy wystarczy mi bilonu na te wszystkie owoce, które zamierzasz mi sprzedać?
Zaraz wrócę!Obiecuję!!Pójdę tylko siusiu!!Nie mogę??Łamiesz wszystkie prawa człowieka!!Wiesz o tym??Nie rozumiesz?? Każdy człowiek , nawet twoja matka ma prawo do 8 godzin snu, do zrobienia siusiu, do kąpieli i zjedzenia śniadania-pożywnego śniadania!!Po za tym to ja tu żądze......"

Czyżby??

A można przecież pojechać na weekend do dziadków, wstać o normalnej godzinie, nie przypalić owsianki i zjeść śniadanie przy stole, poczuć smak wiejskiej jajecznicy, gziki i herbaty miętowej. Nie myśleć o zawartości pękającej w szwach pieluchy, nie myć jej rąk co 15 minut, nie wykonywać jej nieznoszących sprzeciwień poleceń. Być sobą, poszwendać się po domu bez celu, pomyśleć o życiu i pięknie natury, wziąć książkę, czytać, leżeć, zasnąć.... Po leniwym dniu, można położyć ją spać o 19stej zjeść domową pizze, nalać sobie do kieliszka malinowej nalewki, napisać posta i obejrzeć film z mężem. Można to wszystko!!
Da się!!
Cudownie jest się tak zregenerować, poczuć tę bezdzietną wolność, przypomnieć sobie co w życiu jest ważne, dziękuję Ci córko, dziękuje Wam-Droga rodzinko!!
Jutro zaczynam nowy dzień matki na pełny etat, idę spać bo o 7 ktoś zacznie krzyczeć "Obuć, obuć" i ciągnąć mnie za piżamę....

NIE MOGĘ SIĘ JUŻ DOCZEKAĆ!!!!:*

Komentarze

Popularne posty